Latest Urdu Poetry By Sadia Safdar Sadi||Love Poetry

Latest Urdu Poetry By Sadia Safdar Sadi

 Latest Urdu Poetry By Sadia Safdar Sadi

غزل نمبر 1

یاد کرنا ہے اسے خاک اڑانی ہے مجھے 
اپنی تنہائی سلیقے سے منانی ہے مجھے 

ایک دروازہ مقفل ہے جسے کھولنا ہے 
ایک دیوار ہے دل میں جو گرانی ہے مجھے 

عشق دریا میں اترنا پڑا تو اتروں گی 
اب تو یہ آگ بھی میرے لیے پانی ہے مجھے 

میری آنکھوں میں اتر آیا ہے سیلاب جنوں 
مجھ میں یہ پیاس کا ٹھہراؤ روانی ہے مجھے 

کام جو ہونا ہو ہو کے ہی رہا کرتا ہے 
بھول بھی جاؤں اگر یاد تو آنی ہے مجھے

میں تجھے کیسے فراموش کروں گی اے شخص 
تیرا بخشا ہوا ہر زخم نشانی ہے مجھے 

زندگی کٹ رہی ہے اپنے سہارے سعدی 
اب کوئی فکر زمینی نہ زمانی ہے مجھے

سعدیہ صفدر سعدی

yad krna hay asay khak arrane hay mjhay 
apne tnhae'e sleqay say mnane hay mjhay 

aek droazh mqfl hay jsay kholna hay 
aek deoar hay dl men jo grane hay mjhay 

ashq drea men atrna prra to atron ge 
ab to yh aag bhe meray leay pane hay mjhay 

mere aankhon men atr aaea hay selab jnon 
mjh men yh peas ka thhraؤ roane hay mjhay 

kam jo hona ho ho kay he rha krta hay 
bhol bhe jaؤn agr yad to aane hay mjhay

men tjhay kesay framosh kron ge aay shkhs 
tera bkhsha hoa hr zkhm nshane hay mjhay 

zndge kt rhe hay apnay sharay sade 
ab koe'e fkr zmene nh zmane hay mjhay

Sadia Safdr Sadi

غزل نمبر 2

Latest Urdu Poetry By Sadia Safdar Sadi


کوئی امید نہ امکان مری آنکھوں میں 
مری دنیا ہوئی ویران مری آنکھوں میں 

معذرت مجھ سے ترے خواب سنبھالے نہ گئے 
ہو گیا ہے ترا نقصان مری آنکھوں میں 

اب تو بس خاک ہی اڑتی ہے مرے چاروں طرف 
کبھی دکھتے تھے پرستان مری آنکھوں میں 

میری آنکھوں سے نظر آئے زمانے تجھ کو 
تجھ کو منظر ملے آسان مری آنکھوں میں 

میری آنکھوں سے کہیں دور چلا جا اے شخص
کچھ نہیں اب ترے شایان مری آنکھوں میں 

کون ٹوٹے ہوئے خوابوں کو چنے ساتھ مرے  
کون دیکھے نیا بحران مری آنکھوں میں 

میں نے آنکھوں سے ہراک چیز کو تولا سعدی
وقت نے رکھا ہے میزان مری آنکھوں میں 

سعدیہ صفدر سعدی

koe'e amed nh amkan mre aankhon men 
mre dnea hoe'e oeran mre aankhon men 

mazrt mjh say tray khoab snbhalay nh ge'ay 
ho gea hay tra nqsan mre aankhon men 

ab to bs khak he arrte hay mray charon trf 
kbhe dkhtay thay prstan mre aankhon men 

mere aankhon say nzr aae'ay zmanay tjh ko 
tjh ko mnzr mlay aasan mre aankhon men 

mere aankhon say khen dor chla ja aay shkhs
kchh nhen ab tray shaean mre aankhon men 

kon totay hoe'ay khoabon ko chnay sath mray  
kon dekhay nea bhran mre aankhon men 

men nay aankhon say hrak chez ko tola sade
oqt nay rkha hay mezan mre aankhon men 

Sadia Safdar Sadi

غزل نمبر 3

Latest Urdu Poetry By Sadia Safdar Sadi


اسی لیے تو اکیلا دکھائی دیتا ہے 
وہ شخص بس مجھے میرا دکھائی دیتا ہے

کسے کہوں کہ مرے ساتھ آئنہ دیکھے 
تمام شہر ہی اندھا دکھائی دیتا ہے 

ترے دئیے ہوئے سب پھول ہیں فریموں میں 
ترا دیا ہوا تحفہ دکھائی دیتا ہے 

تجھے میں کیسے بتاؤں قریب آتے شخص 
تو دور ہو تو زیادہ دکھائی دیتا ہے 

عجب سفر ہے یہ دریائے زندگی کا سفر 
نہ کشتیاں نہ کنارا دکھائی دیتا ہے 

سوائے اس کے نظر ہی نہیں کچھ آتا مجھے
کبھی کبھی تو وہ اتنا دکھائی دیتا ہے 

دھواں ہے حبس ہے تنہائی ہے اداسی ہے
مجھے تو کمرہ بھی صحرا دکھائی دیتا ہے 

یہ دل چراغ ہے سعدی چراغ بھی ایسا 
بغیر طاق جو جلتا دکھائی دیتا ہے 

سعدیہ صفدر سعدی

ase leay to akela dkhae'e deta hay 
oh shkhs bs mjhay mera dkhae'e deta hay

ksay khon kh mray sath aae'nh dekhay 
tmam shhr he andha dkhae'e deta hay 

tray de'eay hoe'ay sb phol hen fremon men 
tra dea hoa thfh dkhae'e deta hay 

tjhay men kesay btaؤn qreb aatay shkhs 
to dor ho to zeadh dkhae'e deta hay 

ajb sfr hay yh dreae'ay zndge ka sfr 
nh kshtean nh knara dkhae'e deta hay 

soae'ay as kay nzr he nhen kchh aata mjhay
kbhe kbhe to oh atna dkhae'e deta hay 

dhoan hay hbs hay tnhae'e hay adase hay
mjhay to kmrh bhe shra dkhae'e deta hay 

eh dl chragh hay sade chragh bhe aesa 
bgher taq jo jlta dkhae'e deta hay 

Sadia Safdar Sadi

Post a Comment

0 Comments